Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

INTEGRUOTA DORINIO UGDYMO (TIKYBOS) IR LIETUVIŲ LITERATŪROS PAMOKA ,,BIBLIJA KAIP LITERATŪROS IR KULTŪROS TEKSTAS: JOBO KANČIOS SEMANTINĖS VARIACIJOS“.

,,Prasmės atradimas – ne dovana, o pastangų reikalaujantis pasiekimas. Jis gali būti itin didingas, kai pavyksta atrasti prasmę priimant neišvengiamą kančią.“ (V. Franklis) Apie gyvenimo prasmės ieškojimo kelią kalbėjo IIG (2 gr.) gimnazistai kovo 1 d. susirinkę į netradicinę integruotą dorinio ugdymo (tikybos) ir lietuvių literatūros pamoką ,,Biblija kaip literatūros ir kultūros tekstas: Jobo kančios semantinės variacijos“. Pamokoje nagrinėti kultūriniai tekstai – analizuota Jobo knyga, skaityta ištrauka iš V. Franklio knygos ,,Žmogus ieško prasmės” ir diskutuota apie kančios prasmę žmogaus gyvenime, išsiaiškintos krikščioniškos kančios formos. Juk kiekvienas žmogus yra laisvas ne pakeisti ribines situacijas, bet pasirinkti nuostatą nepakeičiamų gyvenimo aplinkybių atžvilgiu. Pamoką organizavo dorinio ugdymo (tikybos) mokytojas A. Šneideraitis ir lietuvių kalbos mokytoja R. Žygaitienė.

Artimiausi renginiai

Renginių nerasta